1/23/2013

:)

4 kisi gidilmesi gereken Ankara'dan otomobille tek basima donmem gerektigi icin, dayanamayip arkamdan otobuse binerek yollara dusmeye calisan, ankara-polatli arasi yolu yaşlı gozlerle bana "Çöl orasi, ya lastik patlarsa, seni sokakta bulmadim ben" seklinde anlatan , kalacagim otelden ben kizmiyim diye sessiz sessiz kendilerine de yer ayirtmaya calisan.. (ben donus yoluna cikana kadar kendilerini gostermeyi dusunmuyorlar sanirim, ve ben butun bu organizasyonu da tesadufen duyuyorum, o da ayak seslerimi net duyamayacak kadar yaşlandiklari icin) Anneme, Babama!
bilmem kac ay sonra 30 mu 31 mi kac yasina basacak olmama ragmen :)

biri için bunları sadece anneyle baba yapar.

ya da düşün bak, bi insanin senin icin yaptiklarini yapmasi icin hic bir nedeni yoksa ve o yapiyorsa - ya da onlar, apacik erdemdir bu. bu kadar.