1/21/2013

deliler boşandı!

böyledir iste..
sen çıkarsın. gözünü hiçbir şeyden sakınmadan çıkarsın. Denizin dalgası bitmez ki, "Sarhoştum aydım, ben bu işten caydım." de. geleni de bilirsin, gideni de. gidenin senden eksiltecekleri seni tüketirken, senin tek düşündüğün denizin huyunu ne kadar sevdiğindir. böyle büyüyeceksin, böyle kendin olacaksın ve böylece cesaretin fazlalaşacak. o zaman "bana anlatma sakın" dediginde, damarlarında hissedeceksin bunu. yapsaydım-etseydimlere gülüp geçeceksin.
o hep iskeleye bağlı kalacak. ne fırtınaları olacak, ne de fırtınaların sebep olduğu kırıkları. Tatlı rüzgarında, hep aynı dertlerle uğraşacak ve anlatmaktan başka bir icraati olmayacak.
bu yüzden sen al ceketini, çık açık denizine. dinleme hiç kimseyi.
anlatası gelene de "bana anlatma sakın" de, "riske girseydin eğer, yola çıksaydın eğer, neler yapardın neler.."
....
huzurla yatsin diyecegim de, o cikmistir coktan baska diyarlarin acik denizlerine.