1/09/2013

hiç susmayacakmış gibi konuşan iç ses!

Iki budist rahip ormanda yürümektedir, önlerine bir dere çıkar. dere kenarında bekleyen bir kadın vardır. kadın, dereyi geçemediğini, kendisini karşıya geçirip geçiremeyeceklerini sorar. rahiplerden biri, kadına yardım edebileceğini söyler. kadını kucağına alır ve dereyi birlikte geçerler. karşı tarafta kadını indirip, yollarına devam ederler. epey bir süre sonra, diğer rahip, kadına yardım eden rahibe 'o kadına neden yardım ettin? kadınlara dokunmamızın yasak olduğunu bilmiyor musun?' diye sorar. diğer rahip de 'ben kadını yere indireli çok oldu, ama bakıyorum sen hala taşıyorsun' der.

Uygulamada çözemeyeceğin hiçbir meseleyi kafanda halletmeye calışma. söylemek isteyip söyleyemediğin bisey oldugunda kendini gurursuz,kisiliksiz sayma,kendini suçlama, yargılama. Kaypaklıkla suçluyorsan uzak dur, eksikliğini hissetme! Taşıdığın yüklerden kurtul, evet!

Bilgisayarı kapat, çık balkona hava al, bas çığlığı gökyüzüne!